Nieuws » MEC Global

  • News
    News
  • Publications
    Publications
prev
next

News

go
1 / 1

Publications

go
1 / 2
Het populisme van Dick van der Lecq en Diederik Breijer

Het populisme van Dick van der Lecq en Diederik Breijer

14/03/2017 14/03/2017

Download

STUFF WE'VE SEEN (Q1 2017)

STUFF WE'VE SEEN (Q1 2017)

31/01/2017 31/01/2017

Download

MEC DIGITAL NEWFRONTS 2017 KEY TRENDS & ANNOUNCEMENTS

MEC DIGITAL NEWFRONTS 2017 KEY TRENDS & ANNOUNCEMENTS

31/01/2017 31/01/2017

Download

Centrale kracht met lokale relevantie

Centrale kracht met lokale relevantie

03/05/2016 03/05/2016

Download

Nieuws
24/10/2014 #

Your career needs to be about more than just work and more than just doing a job. It needs to be something that makes you wake up each morning with a feeling of excitement.

Nothing is more exciting than to know that you are, every day, able to question…challenge…create…change…grow. At MEC this is what we expect of you, and inspire within you, no matter where in Asia Pacific you are based.

Nieuws
close
 

“The Battle of the Sexes”

In acht weken tijd zijn door de key-influencers maarliefst acht battles gevoerd. Hiervan is middels een vlog verslag gedaan. Van een sprong van een mega hoge duikplank (link naar filmpje!) tot een vlucht met een helicopter  niets was te gek voor de influencers om hun eigen Dubbelfrisss smaak wereldberoemd te maken. De vlogs zijn 2,4 miljoen (!) keer bekeken, and still counting. Dat ligt bijna drie keer boven de benchmark van deze influencers. Daarbij hebben de artikelen over de Smaakbattle van de brede laag van influencers een uniek bereik van 710.000 behaald, bijna twee keer zoveel dan ingeschat. Hoge engagement vanuit digitale platformen: ruim 280.000 Instagram likes behaald en daarnaast bijna 7.000 reacties gekregen op de foto content van de influencers.

SHARE:
close