Publications » MEC Global

  • News
    News
  • Publications
    Publications
prev
next

News

go
2 / 1
No results found.

Publications

go
2 / 2
‘Wavemaker automatiseert zoektocht naar optimale banner’

‘Wavemaker automatiseert zoektocht naar optimale banner’

19/04/2016 19/04/2016

Download

Publications
24/10/2014 #
Publications
close
 

“The Battle of the Sexes”

In acht weken tijd zijn door de key-influencers maarliefst acht battles gevoerd. Hiervan is middels een vlog verslag gedaan. Van een sprong van een mega hoge duikplank (link naar filmpje!) tot een vlucht met een helicopter  niets was te gek voor de influencers om hun eigen Dubbelfrisss smaak wereldberoemd te maken. De vlogs zijn 2,4 miljoen (!) keer bekeken, and still counting. Dat ligt bijna drie keer boven de benchmark van deze influencers. Daarbij hebben de artikelen over de Smaakbattle van de brede laag van influencers een uniek bereik van 710.000 behaald, bijna twee keer zoveel dan ingeschat. Hoge engagement vanuit digitale platformen: ruim 280.000 Instagram likes behaald en daarnaast bijna 7.000 reacties gekregen op de foto content van de influencers.

SHARE:
close